BALR. krijgt een waarschuwing van de ACM omdat het naar verluidt de fout is ingegaan bij enkele online korting acties, zo meldt o.a. het AD.

Consumenten hadden gemeld dat ze hun bestelling niet naar de webwinkel konden retourneren, omdat ze een eenmalige kortingscode hadden gebruikt. Enkele tijd geleden ontving de ACM veel klachten hierover.

Er staat vermeld dat consumenten bij internetaankopen bijna altijd het recht hebben om binnen veertien dagen van hun aankoop af te zien. Zij hoeven daarvoor geen reden aan te geven. Na gesprekken met de ACM heeft het bedrijf zijn klanten laten weten dat zij hun aankopen desgewenst alsnog mogen terugsturen.

“Alles draait om een goed netwerk.”

Sinds 2016 runt Demy De Zeeuw de kledingwinkel in de Kalverstraat, op de hoek bij het Spui, in Amsterdam. In 2017 zette hij zo’n 10 miljoen euro om, allemaal dankzij de inzet van zijn marketing strategieën. De Zeeuw vertelt: “Alles draait om een goed netwerk.” Op Instagram heeft Balr. 1,2 miljoen volgers.

Hieronder De Zeeuw in ‘Vermogens in Nederland: