17-jarig meisje geëlektrocuteerd nadat haar telefoon in bad viel

Een 17-jarig meisje uit Frankrijk liet haar telefoon in het bad vallen waar zij in zat. Doordat het toestel via een verlengkabel verbonden was met een stopcontact, werd het meisje hoogstwaarschijnlijk geëlektrocuteerd, volgens Franse media. Het drama vond plaats in het appartement waar het meisje met haar familie woonde in het noorden van Frankrijk. Haar … Meer lezen over 17-jarig meisje geëlektrocuteerd nadat haar telefoon in bad viel More