Squid Game pop bij stoplicht bezorgt mensen nachtmerries

De populaire serie ‘Squid Game’ heeft veel tongen losgemaakt met de verschillende spellen die werden gespeeld. In de Filipijnse stad Quezon City stad hebben ze een marketingstunt uitgehaald en de pop uit de eerste aflevering op straat geplaatst.

Marketingstunt

Het Fillipijnse Netflix-kanaal heeft een angstaanjagende reclame gedeeld met als tekst ‘Better play by the rules because she’s always watching. Will you make it past the first round of Squid Game?’.

De ‘beangstigde’ pop is voor een marketingstunt geplaatst bij een stoplicht voor het winkelcentrum en hetzelfde geluid uit Squid Game wordt afgespeeld. Als het groen is dan mogen de voetgangers lopen maar als het rood is weet de pop zich om te draaien.

Squid Game

Eerst lijkt de pop totaal onschuldig. Maar waarom de pop zo beangstigend is? In de eerst aflevering wordt dit kinderspel ‘rood licht, groen licht’ gespeeld met fatale afloop. Dit blijft natuurlijk hangen bij de kijkers.

Bekijk de video hieronder

Bron: FunX