In Engeland is commotie ontstaan nadat onwetende Youtube-kijkers plotseling de nieuwe trailer van de horrorfilm ‘ The Nun ’ als reclamevideo te zien kregen. Mensen die nietsvermoedend naar knuffelende katten- en pratende papegaaienfilmpjes wilden kijken, kregen plotseling een zogenaamde ‘jump-scare’ (een term die wordt gebruikt voor de schrikmomenten in horrorfilms), voor hun kiezen door het zien van een angstaanjagend fragment uit de film met een luide schreeuw.
Diverse mensen waren niet gelukkig met de reclamemethoden, aangezien horrorfilms niet bij iedereen geliefd zijn en omdat sommigen last hebben van angststoornissen en getraumatiseerd kunnen raken van de beelden. Verschillende mensen eisen dan ook dat de trailer offline wordt gehaald. Youtube en producent Warner Brothers hebben nog niet gereageerd.
The Nun zal vanaf 6 september in de Nederlandse bioscopen te zien zijn,
Op Twitter waarschuwen gebruikers elkaar al voor de trailer van The Nun:
Check de nieuwe trailer The Nun hier:
[embed][/embed] https://axed.nl/beste-horrorfilms-van-2019/