Een merk-sjaaltje is volgens Nikkie Plessen de perfecte manier om er "toch een beetje bij te horen". Haar dagelijkse verschijning bij RTL Boulevard gaat dikwijls gepaard met tips en tricks over hoe je er op je paasbest uit kunt zien. Deze keer ging het tijdens haar expertise-momentje om hoofddeksels. Allerlei verschillende toppertjes passeerde de revu: baseballcaps, barretjes, zonnekleppen en natuurlijk een merk-sjaaltje: een soort van hoofddoekje, maar dan fashion.
Branding
Waar sommige politici er lieflijk naar refereren als een kopvod, ziet Nikkie Plessen alleen maar mogelijkheden. Zo'n merk-sjaaltje is namelijk de uitgelezen kans om de "branding" (het merk) van je hoofddeksel is even goed te showen. Ja, dat zei ze echt.
Merk-sjaaltje
Ze wilde natuurlijk de vrouwen die de "iets duurdere tasjes van 4000 euro niet kunnen betalen, buitensluiten. Nikkie: “ Je ziet al die meiden die vervolgens bij een merk wat ze misschien niet kunnen betalen omdat het vaak wat duurder is, een tasje van vierduizend euro, denk Chanel of denk Hermès, die denken dan: ik koop een merk-sjaaltje voor honderd euro en ik knoop hem zo als piratensjaal! ”
Bekijk hier Nikkie en haar merk-sjaaltje: