Juultje Tielemans heeft haar volgers doen verbazen. Sinds ze haar wenkbrauwen heeft gebleekt zijn de comments niet al te positief meer. Veel mensen zijn afgehaakt om de nieuwe look en het lijkt op een soort gelijke actie als van Maan eerder al.
Haar followers hebben gemende reacties over de nieuwe look. In de comments zijn er dan ook gemengde reacties te lezen. ‘Doe dit maar niet Juultje’, schrijft iemand bij haar eerste foto als Voldemort. Er lijkt niemand te zijn die dit vreemde gedrag begrijpt. ‘Wat de f*ck doet zij met haar wenkbrauwen.’ Ondanks het ongeloof bij haar volgers, zijn er ook nog mensen die met humor reageren. ‘Ik stem BBB, Bring Back Brows!!!’
Haar mede influencers hebben wel positieve feedback voor der. RoddelPraat vraagt zich dan ook af: "Ze laten alleen maar positieve berichten achter over deze verschrikkelijke look. Het blijkt maar weer het meest hypocriete volk ooit te zijn. Eerlijkheid kennen ze blijkbaar niet, of moeten ze allemaal vriendjes van elkaar blijven om een paar eurootje bij te kunnen verdienen in de toekomst?"
Juultje wordt ook vaak besproken bij RoddelPraat, maar zegt zelf toch fan te zijn van de podcast. In gesprek met YouTuber Frank van der Slot geeft ze aan wat ze ervan vindt. "Ik heb oprecht zes minuten met tranen in mijn ogen van het lachen gezeten", vertelde ze bij Frank. Zoals gezegd vindt ook Juultje RoddelPraat nog altijd leuk om te kijken. "Ik vind RoddelPraat ook wel gewoon erg grappig. Alleen ‘get your facts straight’. Het maakt me wel uit, omdat het best iets heftigs is wat ze brengen."
Eerder melden we al dat Juultje pikante content zou gaan maken. Voor Lounge Underwear maakt ze bijna wekelijks reclame, en dat is een lingerie merk dus worden de foto's ook heel wat geliked. De pakjes die ze aantrekt voor het merk, worden met de week spannender, en inmiddels promoot Juultje bijna doorzichtige ondergoed. Waardoor de stap naar betaalde content eigenlijk zo gezet is volgens haar volgers.
Bron: Instagram Juultje Tielemans, RoddelPraat