Man drinkt per ongeluk handgel in plaats van water! Mensen gaan stuk! (Beelden)

We desinfecteren ons erop los; bij elke openbaar plek vindt je wel een flesje handgel. Ook tijdens vergaderingen wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van desinfecteermiddel. Maar dat kan zomaar gevaarlijke situaties opleveren…

De man uit onderstaande video, Ramesh Pawar, was bij een vergadering in Mumbai, toen hij dorst kreeg. Hij greep zijn ‘flesje water’ en nam een flinke slok. Waarna de arme man voor een grote verrassing kwam te staan.

Slokje handgel

Ramesh had namelijk geen slok genomen van zijn waterflesje, maar van zijn handgel! ‘Ik dacht dat ik nog even wat water moest drinken voor mijn speech, dus ik pakte het flesje en dronk. De flesjes water en handgel hier lijken erg op elkaar. Zodra ik het dronk, besefte ik mijn vergissing’, aldus Ramesh.

Mensen gaan stuk

Veel mensen gaan stuk om de video. ‘Hoogtepunt van zijn carrière’, zegt iemand. En een ander reageert: ‘Hij is in ieder geval schoon van binnen.’ En weer iemand schrijft: ‘De écht gevaren van 2021!’. En een ander denkt dat ‘hij stiekem een shotje wilde nemen’.

Gelukkig heeft de Indiaase man niks overgehouden aan het ongeluk.

Bekijk de hilarische beelden hieronder:

Bron: dailymail, YouTube