17-jarig meisje geëlektrocuteerd nadat haar telefoon in bad viel

telefoon

Een 17-jarig meisje uit Frankrijk liet haar telefoon in het bad vallen waar zij in zat. Doordat het toestel via een verlengkabel verbonden was met een stopcontact, werd het meisje hoogstwaarschijnlijk geëlektrocuteerd, volgens Franse media.

Het drama vond plaats in het appartement waar het meisje met haar familie woonde in het noorden van Frankrijk. Haar moeder vond dat ze wel heel lang in bad zat en nam een kijkje. Ze trof het lichaam van haar dochter aan en belde onmiddellijk de hulpdiensten. De hulpverleners hebben nog geprobeerd haar te reanimeren, maar het was al te laat. De politie gaat uit van een tragisch ongeluk en stelt dat het kwam door haar telefoon. Na autopsie wordt de doodsoorzaak pas definitief vastgesteld.

Dit moet je doen als je telefoon in het water is gevallen: